Ofis taşımacılığı nasıl yapılır? Bu soru, ofisini taşımayı düşünenler ve ofis taşıma hizmetine ihtiyaç duyanların merak ettiği bir sorudur. Yoğun bir şekilde ofisinizin hizmeti yürütüyorsunuz ve kendi isteğiniz veya isteğiniz olmadan ofisinizi taşımayı düşünüyorsunuz.

Çolakoğulları Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Hem ofisinizde sunduğunuz hizmetlerin aksamaması hem de ofisinizde bulunan ve değeri yüksek olan ofis eşyalarınızın zarar görmeden taşınmasını istiyorsunuz. Bu nedenle ofis taşımacılığı nasıl yapılır ve ofis taşıma hizmeti almadan önce nelere dikkat etmelidir sorusunun cevabını aramaktasınız.

Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?
Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

İstanbul’da ofis taşıma hizmeti veren birçok nakliyat şirketi vardır. Bu nakliyat şirketlerinden bazıları Çolakoğulları Nakliyat gibi profesyonel hizmet verirken, bazıları ise amatör hizmet veriyor olabilir. Şirketimiz her konuda gerekli hassasiyeti sağlayarak tüm taşımacılık işlemlerini düzenli olarak gerçekleştirmektedir. Youtube kanalımıza giriş yaptığınızda diğer videolarımızı da izleyebilirsiniz.

Ofis Taşımacılığında Dikkat Edilmesi Gereken Şeyler

Ofisinizin taşınması süreci başlamadan önce ilk olarak ofisinize gelen ücretsiz ekspertiz hizmeti ile ofis eşyalarınızın değeri hesaplanmaktadır. Taşıma öncesi mutlaka eşyalarınız sigortalanmalıdır.

Daha sonra belirlenen gün ve saatte profesyonel ekiplerimiz ofisinize gelerek eşyalarınızı zarar görmemesi adına özel ambalajlar ile paketleyip kolilemelidir. Beyaz eşyaların ve mobilyaların sökülüp paketlenmesi yapılmalıdır. Beyaz eşyaların ve mobilyaların monte-demonte edilmesi sürecinde uzman ekiplerin çalışması çok önemlidir. Eşyalarınızın tekrar kurulması sırasında zarar görmemesi ve işlevselliğini kaybetmemesi adına her aşamada profesyonel personel görev almalıdır.

Profesyonel Ofis Taşımacılık Hizmeti

Daha sonra belirlenen gün ve saatte ofis eşyalarınız yeni ofisinize taşınmalı ve eşyalarınızın kurulması sağlanmalıdır. Profesyonel ofis taşımacılık hizmeti ile eşyalarınızın zarar görmesini engelleyerek, profesyonel bir ekip ile zamanı doğru kullanarak yeni ofisinizde bir an önce hizmetinizi vermeye başlamanızı sağlayacak nakliye şirketleri tercih edilmelidir.

Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?
Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Ofis Eşyalarımız Zarar Görür Mü?

Ofisinizi taşımak istiyorsunuz ancak ofis eşyalarınızın fazla olmasından dolayı yolda taşınması sırasında çizilmesi veya kırılması endişesi taşıyorsunuz. Emek vererek aldığınız ve pahalı olan ofis eşyalarınızın taşınması sırasında yolda zarar görmemesi için eşyalarınız özel ve yumuşak ambalajlar ile paketlenmektedir. Firmamızın tüm hizmetleri ile ilgili olarak ofis taşımacılığı bölümüne giriş yaparak bilgi alabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?
Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Ayrıca eşyalarınızın yerleştirildiği ve nakliyatın gerçekleşeceği araçlarımızın iç kısmı eşyalarınızın zarar görmemesi adına özel dokumalar ile kaplanmaktadır. Nakliyat hizmeti sağlayan araçlarımızın rutin araç muayenesi yapılmakta, trafik sigortası yapılmakta ve ağır yük taşıma belgeleri bulunmaktadır. Şoförlerimiz ise uzun yol konusunda eğitim almış, nakliyat konusunda eğitimli, işinin ehli ekip elemanlarımızdır.

Ofis taşımacılığı nasıl yapılır sorusuna en iyi tanıtı veren Çolakoğulları Nakliyat bu süreçteki en büyük garantörünüz olacaktır. Tüm bu kaliteli hizmet anlayışımız ve profesyonel ekip çalışanlarımız ile ofis eşyalarınızın zarar görmeden yeni ofisinize taşınmasını sağlayan İstanbul nakliye şirketleri arasındayız.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz. Sigortalı ofis taşıma hizmeti sayesinde, sizleri maddi güvence içerisine almış olacağız. 

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır. 

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Çolakoğulları Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır. Kolileme hizmetimiz sayesinde, taşınacak olan tüm içeriklerinizin güvenliği sağlanacaktır. Bu sayede herhangi bir kırılma, dökülme vs gibi olumsuzlukların da önüne geçmiş oluruz. 

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir. Tabii tüm bunların yanında, en uygun fiyatlı ofis taşıma firması olduğumuzu da belirtmek isteriz. 

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Çolakoğulları Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Dilediğiniz şehirden başka bir şehire taşıma işlemi yaptırmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Site Haritası