Şirketimiz 1970 yılından bu yana İstanbul’da profesyonel ofis taşımacılığı ve depolama hizmeti vermektedir. Profesyonel ekipleri ve geniş araç filosu ile ofis taşımacılık hizmetlerini başarılı bir şekilde gerçekleştirmektedir. 7/24 ofis nakliyesi yapmaktayız. Sizlere bir telefon kadar yakın olduğumuzu unutmayın.

ÇOLAKOĞULLARI İle Ofis Taşıma Avantajları Nelerdir?

ofis tasimaciligi tercihiniz
  • En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketidir.
  • Ofis nakliye Hizmetlerindeki Tüm Hizmetleri (Mobilya ve Elektronik Cihaz Montaj ve De Montaj, Kutulama, Sigorta VB…) Gerçekleştirmektedir.
  • Profesyonel Ekip ve Geniş Araç Filosu Mevcuttur.
  • Personeller İle İlgili İSG ve SGK Evrakları Tam Olup, Tüm Özel ve Devlet Kurumlarında Hizmet Verebilmektedir.
  • İstanbul’da Tüm İlçelerde Hizmet Verdiği İçin Tüm Binalarda, Plazalarda Taşıma Süreçlerini En İyi Şekilde Biliyor.
  • Avrupa’nın En İyi Sigorta Şirketi Olan ALLİANZ İle Çalışmaktadır.
  • Ofis Taşımacılığında Dilediğiniz Sürelerde Bitirebilecek Potansiyele Sahiptir.
  • Sizlere İş Bitirme Konusunda Dilediğiniz Kadar Referans Verebilmektedir.

Ofis Taşıma Süreçlerinde Uygun Fiyatlandırma

Firmamız 2024 yılında kurumsal firmaların ofis nakliye hizmetlerinde fiyatlandırmalarında daha uygun seviyelere çekmiştir. Profesyonel kadromuz ile sizlere kaliteli hizmetlerimizi daha uygun fiyatlara vermeye çalışmaktayız. Ülkemizdeki ekonomik sorunlar ne yazık ki hepimizi etkilemektedir. Eski müşterilerimize %20, Yeni müşterilerimize %15 indirim sağlarak ofis taşımacılığı hizmetlerimizi gerçekleştirmekteyiz.

Ofis Nakliyesinde Expertiz Hizmetlerin Önemi Nedir?

Ofis nakliye hizmeti almadan önce gerekli fiyat ve hizmetlerle ilgili telefon üzerinden bilgi almak pek sağlıklı değildir. Bu yüzden nakliyat firması tarafından ücretsiz olarak expertiz hizmetleri sağlanması gerekiyor. Bu konuda firmamız tüm şirketlere yaptıkları expertiz hizmetlerinde ücret talep etmemektedir. Bu konuda duyarlı ve güvenilir bir nakliyat firması olmuştur.

Türkiye sınırları içinde bulunan firmaların bir lokasyondan yeni bir lokasyona ofis eşyalarını taşınma işlemine ofis taşımacılığı denir. Türkiye’de ofis nakliye hizmetlerini en iyi şekilde sunan ve günümüz nakliye hizmetlerinde her zaman başarılı bir grafik çizen firmamız sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarını yoğunlaştırmaktadır. Ofis taşıma alanında ne kadar iyi olsak da her zaman daha iyisini yapana kadar hizmet süreçlerimizi kontrol altında tutmaktayız.

Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz.
Ön İnceleme:Eşyaların Miktar Analizi
Paketleme:Malzeme Miktarı ve Kalitesi
Araç:Araç Boyutu ve Kapasitesi
Taşıma Yöntemi:Asansör Sistemi
Güvenilirlik:Eşya Sigortalama
Ofis Taşıma Süreçleri
WhatsApp Gorsel 2024 01 27 saat 20.58.25 319fe599 3

En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Ofis Taşıma Başlıkları

Ofis Nakliyesinde Expertiz Hizmeti Ücretli Mi?

Firmamız tarafından tüm ofis taşımacılığı hizmetleri ücretsiz yapılmaktadır.

Ofis Taşıma Fiyatları Nasıl Belirlenmektedir?

Ofis taşıma fiyatları eşyaların durumuna, mesafelere bir birçok değişik etkenler göz önüne alınarak değerlendirilip fiyatlandırılmaktadır.

Kullanılmış Ofis Eşyaları İçin Taşıma Sigorta Yapılıyor Mu?

Firmamız tarafından hem 2.el hem de sıfır ofis eşyalarının sigortaları kapsamlı olarak yapılmaktadır.

Ofis Nakliyesinde Personel Evrakları Nelerdir?

Ofis taşıma hizmeti veren personeller için istenilen evraklar İSG ve SGK evraklarıdır.

En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz

Firmamız 1970 yılından beri sektöründe önemli adımlar ve başarılara imza atmıştır. Geçmişten günümüze geldiğinde her zaman en çok ve ilk tercih edilen ofis taşıma şirketi olduk. Bu başarının sırrı elbette en iyi hizmeti en iyi şekilde verebilme çabasıdır. Şirketimizin misyon ve vizyonun da her zaman başarılı grafik çizmek ve müşteri memnuniyetinin paradan daha önemli olduğunu unutmamaktadır.

Yukarıda saymış olduğu bu 3 durum birçok sorunu beraberinde getirecektir. Bu yüzden ofis taşıma hizmetlerinde firma seçerken müşterilerin çok çok dikkatli hareket etmesi gerekmektedir. Bu tarz süreçleri yönetebilecek tecrübeli firmalara ihtiyaç vardır.

Profesyonel Ofis Taşıma Hizmetlerinde Firmalarda Aranan 9 Özellikler

Profesyonel EkipGüçlü Referanslar✅Tecrübe Ekip
✅Kurumsallık✅Hızlı Çözüm✅Güvenilirlik
✅Planlama✅Paketleme Hizmetleri✅Geniş Araç Filosu
Profesyonel Ofis Taşımacılığında 9 Özellik

İstanbul’da Ofis Nakliyesi Verilen İlçelerimiz

Aşağıda belirtilen ilçelerimizde ve bu ilçelere bağlı bölgelerde firmamız ofis nakliye hizmeti sağlamaktadır. Tüm ilçelerimizde yapılan nakliye hizmetlerimiz aynı şekilde geçerlidir. Ve ilçelere göre fiyatlandırma yapılmamaktadır.

  • Tüm ilçelerimizde yapılacak inceleme yani expertiz hizmeti ÜCRETSİZDİR.
AtaşehirBeykozKavacıkÜsküdar
ÜmraniyeMaltepeKartalTuzla
KurtköySancaktepeKadıköyMaslak
SarıyerBeşiktaşŞişliBeylikdüzü
AvcılarBağcılarKağıthaneKaraköy
TaksimOrtaköyRivaGöktürk
BüyükçekmeceAtaköyBakırköyLevent
GöztepeBostancıTopkapıYenibosna
İstanbul’da Ofis Nakliyesi Yapılan İlçeler

2022 Yılında Türkiye’deki Firmaların Ofis Taşıma Alanında En Çok Tercih Ettikleri Taşıma Şirketi: ÇOLAKOĞULLARI Nakliyat LTD. ŞTİ.

“END Derneği”

Şehir içi veya şehirlerarası ofis taşımacılık hizmetleri ülkemizde profesyonelce yapılmaktadır. Sistem ve güvenilir hizmetleri ile her alanda başarılı işlere imza atan şirketler vardır. Türkiye’de tüm kurumsal firmaların profesyonel ofis taşımacılığı hizmet alım anlayışı farklıdır. Bu süreçte birçok nakliyat firması ile çalışmalarını sağlayan sayısız şirketler vardır.

Şirketimiz profesyonel ofis taşıma hizmetlerinin yanında “profesyonel ofis eşyası depolama” hizmeti de vermektedir. Kurumsal bünyemizde çalışan personellerimiz ile tüm ürünlerinizin paketleme ve etiketlemesi yapılarak depolama alanlarımıza sevk etmekteyiz. Bizimle bağlantı kurabilir. Depolama hizmetleri ile ilgili ayrıntılı bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

İstanbul’un En Değerli Ofis Nakliye Firması

Türkiye’de nakliyat hizmetlerinde profesyonel olarak en çok tercih edilen şirketler vardır. İstanbul’da ofis nakliye hizmetlerinde en çok tercih edilen firma Çolakoğulları Ofis Taşımacılık Şirketidir. Ofis nakliye süreçlerinde kaliteli bir grafik çizen firmamız her alanda başarılı bir çizgi ile yoluna devam etmektedir. Tüm ofis malzemelerinizi sigortalı olarak yeni yere profesyonel ekipleri aracılığı ile taşımaktadır.

Devlet Kurumların Ofis Nakliye Hizmetleri

Devlet kurumları ülkemizde profesyonel anlamda en çok dikkat etmemiz gereken alanlardan biridir. Çünkü devlet dairelerin ofislerini taşırken zamana karşı yarışmaktayız. Oluşabilecek bir aksaklık devlet dairelerinin çalışmalarını aksatabilir. Bu da birçok krize sebep olabilir. Firmamız devlet kurumları ile 1970 yılından beri çalışmaktadır. Her zaman en iyi ekiplerini organize ederek nakliye süreçlerini en iyi şekilde tamamlamaktadır.

Devlet kurumunda yapılan tüm nakliye işlemleri sigortalı olarak yapılmaktadır. İstanbul’da tüm kurumların ofis nakliyelerini hızlı ve düzenli olarak gerçekleştirmekteyiz.

Türkiye’de Çolakoğulları ailesi tarafından yıllardan beri süre gelen kurumsal ofis taşıma hizmetleri son yıllarda yoğun bir atılıma öncülük etmiştir. Özellikle İstanbul’da iş sahalarının da yoğunlaşması ile firmaların hareketlilik sürecine geçmesi ile bu talebi karşılamak isteyen birçok nakliye firması ofis taşıma şirketi olarak sürece geçiş yapmıştır.

Ofis Taşımacılığı Nedir?

“Ofis taşımacılığı” kelime anlamından da anlaşılacağı üzere özel veya kamu kurumlarının hizmetlerini yöneten genel merkezlerinin içersindeki ofis ürünlerinin taşınması işlemine ofis taşımacılığı denir. Bu hizmeti başarılı ve kaliteli bir şekilde sunmak kolay değildir. Özellikle büyük illerde sürecin ağırlaştığı birçok kurumsal yer vardır. İstenilen belgeler, taşıma şartları gibi gibi…

Ofis Nakliye Hizmeti Nasıl Yapılmaktadır?

Bir ofisten başka bir ofise taşımacılık hizmeti yapılırken planlı ve programlı bir şekilde yapılır.

  • Taşıma hizmetini veren şirket, taşıma hizmeti alan şirkettir. İki taraf tüm süreci resmi olarak yazılı bir şekilde doküman hazırlayarak sürece başlarlar.
  • Tüm süreç yapılan protokol eşliğinde ilerler. Ofis taşıma sürecinin profesyonelce ve sistemli bir şekilde aynı zamanda taşınan şirketin istedikleri doğrultusunda gerçekleştiğinde ödeme işlemlerine geçilir.
  • Ofis nakliyesinde ödeme işlemleri için belirlenen vadeye istinaden faturalandırma yapılır. Yapılan faturalandırma taşınan firma tarafından ofis taşıma şirketine ödenir.
Ofis Taşıma ÜcretleriOfisten Ofise Taşıma FiyatlarıAsansörlü Ofis Taşıma Fiyatları
1 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı8.500 – 10.500 ₺+ 3800 ₺
2 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı12.500 – 16.800 ₺+ 4800 ₺
3 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı17.700 – 24.500 ₺+ 5900 ₺
4 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı25.800 – 32.800 ₺+ 6900 ₺
5 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı34.800 – 42.800 ₺+ 7800 ₺
+5 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı32.000 ₺ ve ÜzeriTEKLİF AL
Ofis Taşımacılığı Fiyat Teklifleri

Ofis Taşımacılık Hizmetinin Ev Taşımacılık Hizmetinden Farkı Nedir?

Ofis taşıma nasıl yapılır? Başlığında da belirtildiği üzere tüm süreç kurumsal firmalar arasında protokol ve dökümanlar üzerinden yapılır. Fakat ev taşımacılığı ofis taşıma hizmetlerinden biraz farklıdır. Bu süreç bireysel olarak ilerlediği için ve genellikle 1-2 günlük süreç olduğu için hızlı ve resmi olmadan alışveriş şeklinde tamamlanır. Tabi sizlere önerimiz ofis taşıma süreçlerinde olduğu gibi ev taşıma süreçlerinde de resmi evraklar üzerinden ilerlemek her iki tarafın güvenirliği açısından önemlidir.

2023 Yılı Ofis Taşıma Fiyatlarındaki Ne Kadar Arttı?

Son yıllarda ülkemizdeki ekonomik krizler birçok sektörde zorluklar yaşatmıştır. Bu sektörlerden biri olan ofis taşımacılık hizmetleri sunan nakliyat şirketleri tarafından da uyum sağlamak zorunda kalınmıştır. Ofis taşıma fiyatlarında %30 artış olmuştur.

Ofis Nakliyesinde Personel Ücreti Ne Kadar Arttı?

Ofis nakliyesinde hizmet veren firmaların bünyelerinde çalışan personellerin ücretleri %50 artmıştır.

Ofis Taşımacılığında Kullanılan Paketleme Malzemelerinin Fiyat Artışı Ne Kadar Oldu?

2023 yılında en büyük zammı plastik ürünler aldı. Çünkü; hammaddeden dolayı ve kaliteli paketleme malzemesi kullanmamızdan dolayı paketleme ürünlerine %70 zam uygulanmıştır.

Firmamızı Bulmak İçin Google Arama Motorunda En Çok Aranan Kelimeler

✅Ofis Taşıma✅Ofis Taşımacılığı✅ Ofis Taşıma Şirketleri
✅Kurumsal Ofis Taşımacılık✅En İyi Ofis Taşıma Şirketi✅İstanbul Ofis Taşımacılığı
✅Çolakoğulları Nakliyat✅Şirket Taşımacılığı✅Ofis Nakliyesi
En Çok Aranan Kelimeler

Profesyonel Ofis Nakliyesinde 9 Özellik

2023 Yılında İstanbul İçinde Ofis Taşıma Fiyatları

2023 yılında İstanbul’da ofis taşıma fiyatları değişti. Son yapılan incelemede tüm ofis nakliye hizmetlerinde %20 zam yapılmıştır. Ülkemizdeki asgari ücret artışı ve arkasından gelen malzeme fiyat artışları direkt olarak nakliye fiyatlarını da etkilemiştir. 2023 ocak ayından itibaren tüm ofis nakliye hizmetlerinin fiyatları eski fiyat üzerinden %20 zam yapılarak sunulacaktır.

HIZLI Ve GÜVENLİ Asansörlü Ofis Taşımacılığı

YouTube video
Asansörlü Ofis Taşıma Hizmeti

Firmamız her zaman yeniliklere açık bir nakliyat şirketidir. Profesyonel ofis nakliye hizmetlerinde dış asansör sistemli ile sizlere daha kolay hizmetler sunmaktadır. Firmamızdan alacağınız tüm hizmetlerde her türlü kolaylığı rahatlıkla alabileceksiniz. Özellikle, zaman kısıtı bulunan firmaların acil bir şekilde ofislerinin nakliyesi ile ilgili olarak pratik çözümler talep etmektedir. Bu çözümlemeler firmamız tarafından başarılı bir şekilde karşılanmaktadır. Profesyonel asansörlü ofis taşımacılık hizmeti vermekteyiz.

Proje Bazlı Ofis Taşımacılık

Türkiye’de ofis taşımacılık hizmetlerinde proje bazlı ofis taşımacılık sürecini başalatan firma olarak sizlere bu hizmeti nasıl ve ne şekilde yapıldığını anlatacağız. Ülkemizde küçük çaplı firmalar olduğu gibi büyük çaplı firmalarda mevcuttur. Bu firmaların 7/24 kesintisiz olarak çalışması gerektiği bazı bölümleri vardır. Aynı zamanda 5000 kişilik bir çalışma ortamının da olduğu şirketler vardır. Bu tarz firmalar kolay kolay taşınmazlar. Fakat taşınma zamanı geldiğinde de süreci en ince ayrıntısına kadar planlayarak ofislerini taşırlar. İşte bu noktada devreye firmamız girmektedir.

Proje Taşımacılığındaki Süreçler Nelerdir?

  • projesi hazır olan ofislerin planlaması evraklar üzerine dökülür ve nakliyat firması ile proje yöneticileri süreci belirlerler.
  • Proje bazlı taşıma hizmetleri normal şartlarda uzun zaman almasına rağmen bu süreçte tam tersi kısa sürede bitirilmesi planlanır.
  • proje bazlı ofis taşıma hizmetlerinde sürecin doğru bir şekilde kontrol edilmesi gerekiyor. Aynı zamanda 2. planında her zaman hazır halde olması gerekiyor. oluşabilecek bir aksilikte 2. plan devreye sokulur.
  • Ofis taşıma hizmetlerinde en ağır ve zahmetli bir süreç olan bu hizmet dalı birçok nakliyat firmasının korkulu rüyasıdır. Çoğu firma bu sürece girişmezler. O yüzden bu süreci iyi yapan ve devamlı yapan belli başlı firmalar vardır.
WhatsApp Image 2020 10 09 at 21.45.05
Kurumsal Ofis Taşımacılığı

İstanbul’da Güvenli Ofis Taşıma Şirketleri Var Mı?

İstanbul’un diğer illerden ayıran en büyük özelliği ticari faaliyetleri diğer illerin toplamına eşittir. Bu yüzden İstanbul’da ticari faaliyetler yoğun olduğu için otomatik olarak ofislerde yoğundur. Ve bir ofisin başka bir ofise taşıma ihtiyacı hemen, hemen her gün gerçekleşmektedir. Güvenli ofis taşıma şirketlerini araştırdığınızda çok fazla bulamazsanız bile en kötü karşılaştıracağınız kadar vardır.

Türkiye genelinde 1970 yılından beri sektöre büyük güven vermiş ÇOLAKOĞULLARI Nakliyat şirketi ofis taşıma alanında büyük güven vermektedir. Edindiği referanslarda bu güvenin en büyük göstergesidir.

Ofis Taşımacılığında Plazalara Giriş Süreçleri

Son 5 yılda en çok sıklıkla karşılaşılan sorunların başında gelmektedir. Aslında bu sorun değil, tam tersi güvenilir ve korsan olmayan tam teşkilatlı nakliyat firmalarının girişini sağlamak, belgeleri eksik olan firmaların girişlerine engel olmaktır.

Plazalarda Ofis Taşıması İçin Gerekli olan Belgeler Nelerdir?

  • Ofis taşımasında çalışacak personellerin İSG evrakları
  • Yine ofis taşıma hizmetlerinde çalışacak personellerin SGK evrakları
  • Taşıma hizmeti verecek personellerin Adli sicil kaydı
  • Firmanın görevlendirme yazısı
  • Firmanın nakliye süreçleri ile ilgili yetki belgeleri

Yukarıda bulunan bu belgeler İstanbul’da plazalarda ofis taşıma hizmetlerini gerçekleştirmede yardımcı olacak belgelerdir. Firmamızı İnstagram sayfamız üzerinden de inceleyebilirsiniz.

Ofis Taşımalarda Plazaların Çalışma Saatleri Kaçtır?

Bu soru görecelidir. Yani her plazaya göre değişkenlik göstermektedir. Örnek verecek olursak; Maslak bölgesinde hafta için akşam 18:00 ile sabah 8:00 arası ek olarak hafta sonları tam gündür. Ama Emaar Square plazada her gün her saat taşıma hizmeti verilebilir. Bunun sebebi; birçok plaza yeni yapıldığından çoğunun mal kabullerinin ayrı olmasından kaynaklıdır. Bu yüzden tüm ofis taşıma süreçlerinde hem hizmeti hem fiyatı etkileyen en büyük husus; plazaların çalışma saatleri ve taşınma şeklidir.

  1. 36f56722da85aa1e587214a9b7d8780f?s=48&d=mm&r=g

    Adamlar taşımacılıkta farklı bir boyuta ulaşmışlar kırmadan dokmeden zarar vermeden ve hızlı çalışıyorlar

  2. 78f1ca8593bd971f17481d229d4718be?s=48&d=mm&r=g

    Hem hızlı hem dikkatli hemde kaliteli taşımacılık yapıyorsunuz. İşinizin ustasısınız. Başarılarınızın devamını dilerim kolay gelsin.

  3. 9659daadef92d9a9518788e7f8cc2860?s=48&d=mm&r=g

    Taşımacılık sektöründe doğayen bi firma ve kaliteli hizmeti uygun fiyata sunuyor…

  4. f24155aca7ef518caa69d618602d484a?s=48&d=mm&r=g

    Muhteşem işletme işinde çok iyi bir ara fırsat bulursanız mutlaka ziyaret edin

  5. f24155aca7ef518caa69d618602d484a?s=48&d=mm&r=g

Profesyonel Ofis Taşıma Hizmetleri

Ülkemizin hemen hemen her köşesinde nakliyat hizmetleri vermek her firmanın gücü değildir. Profesyonel ofis nakliye hizmeti de bu alanda en çok yoğunluk kazanan zor hizmetlerin başında gelmektedir. Ofis taşımacılığı bir ev taşımacılığı hizmetine benzemez. Karşınızda her zaman kurumsal bir firmayı temsil eden yetkili veya yetkililer var. Bu yüzden sadece iş yapma konusunda değil, aynı zaman iletişim konusunda da özen göstermek gerekiyor.

profesyonel ofis tasimaciligi
Profesyonel Ofis Taşımacılığı

Profesyonel Ofis Taşıma Şirketlerin Özellikleri Nelerdir?

  • Profesyonel firmalar her zaman konulara duygusal değil, profesyonelce yaklaşırlar.
  • Yapılacak işin plan ve projesini baştan dizayn ederler. Ve bunu müşterileri ile paylaşırlar.
  • Sektöründe nelerin eksik olduğunu ve bu eksikleri gidererek kendini artıya çıkarabilmeleri önemlidir.
  • Kaliteli paketleme malzemeleri, profesyonel elemanlar ve diğer ekipmanlar üzerinden en iyisini kullanmaya özen göstermelidirler.
  • Tüm süreci planlı ve projeli gerçekleştirselerde her zaman işlerini sağlama alarak sigortalı bir süreç yaratmaları gerekmektedir.

İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri Arasında En İyi Firmalar Hangileridir?

Bu soruya doğru cevabı google arama motorunda bile bulabilirsiniz. Sektöründe her zaman yeniliklere önem veren ve daima müşteri memnuniyeti üzerinde duran firmalar internet ortamında gerçek ve olumlu yorumlar alırlar. Google arama motoruda bu konuda her zaman duyarlı hareket ederek o firmaya ait olan web sitesini müşterilerinin karşısına hızlıca çıkarmak için ilk sıralara taşırlar.

Ofis Nakliyesinde Neden Lider Firmayız!

  • Taşımacılık hizmetlerinde profesyonel elemanlar çalıştırmaktayız.
  • Tüm sürecin başından ve sonuna kadar takip etmekteyiz.
  • Müşteri memnuniyeti için gerekli tüm tedbirleri almaktayız.
  • Ofis nakliyesinde tüm paketleme malzemeleri temiz ve sıfır malzemelerden oluşmaktadır.
  • Tüm ürünler sigortasız taşınmamaktadır.
  • Ofis taşımacılığında plan ve programı en ince ayrıntısına kadar uygulamaktayız.
  • Tüm süreci eksiksiz bir şekilde sözleşmeye not ederek müşteri ve şirketimizin haklarını korumaktayız.
  • Ofis taşımacılığı sürecinde her zaman B planımız mevcuttur.
  • Anlaşılan tutar ve anlaşılan hizmetler üzerinden süreci gerçekleştirmekteyiz.
ofis tasimaciligi lider firma
Ofis Taşımacılığında Lider Firma

2022 Kış Sezonuna Uygun Ofis Taşıma Fiyatlarında %20 İndirim

Türkiye’nin her yerinde ekonomik sorunlar ortaya çıkmıştır. Doğal olarak binlerce kurumsal şirketlere de yansımıştır. Kurumsal firmaların ofis taşıma hizmetlerini başarılı bir şekilde sunan şirketimiz her açıdan müşterilerine destek olmaya çalışmıştır. 2022 Kış sezonuna özel ofis nakliyesinde fırsatlarını sağladık. Sizlerde tüm nakliye hizmetlerinizi en iyi şekilde sağlabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığı
Ofis Nakliyesi

ofis nakliyesinde ; İş hayatının  zahmetli ve masraflı tarafları olan hizmet dallarından biridir. Şüphesiz ki tüm kurumsal firmaların başından geçmiştir. Profesyonel ve güvenilir bir şirket ile iş yerini taşımak bu sorunu küçültecek en büyük etmenlerin başında gelir.

Ofisinizi taşırken yapmanız gereken en önemli adımlar şunlardır;

Tecrübeli bir firma ile ofisinizi taşıtmalısınız.

Kurumsal kimliğe bürünmüş firmalardan fikir alışverişi alınız.

Maslak Ofis Taşıma Şirketi

Firmamızın ofis taşıma hizmetlerini ilk olarak gerçekleştirdiği bölge Maslak bölgesidir. Profesyonel kadrosu ve geniş araç filosu ile Maslak bölgesinde yıllardan beri nakliye hizmetleri sağlamaktadır. Maslak ofis taşımacılığı hizmetlerini gerçekleştirirken tüm hizmetlerini sigortalı bir şekilde sağlamaktadır.

Kurumsal Ofis Nakliyat Hizmetleri

Ofis nakliyat hizmetinde yılların tecrübesine sahip olan Çolakoğulları Nakliyat, gelen talep üzerine ofisinizi aynı gün içerisinde bir mekandan başka bir mekana taşıyacaktır. Ofis nakliye konusunda ekiplerimiz düzenli hareket eder ve dolayısıyla işinizin aksamasına izin verilmez. Ofis taşıma hizmeti genellikle haftasonunda yapılır ve bu sayede çalışılmadığı gün mağduriyet yaşanmasının da önüne geçilmiş olur.

Türkiye’de “ofis taşımacılığı” hizmetleri son yıllarda lojistik firmaların yoğunlaştığı hizmet dallarından biri olmuştur. Profesyonel ve güvenilir firmaların vermiş olduğu bu hizmet; kurumsal firmaların taşıma telaşlarını bir nebze düşürmektedir. 

“Peki Nasıl ve Kimler Bu Hizmeti Başarılı Bir Şekilde Sunmaktadır.”

Ofis Taşımacılığı İle Çolakoğulları Nakliyat Bağlantısı Nedir?

Geçmişten bu yana bireysel ve kurumsal firmalara taşımacılık hizmetleri sunan Çolakoğulları nakliyat; 1970 yılından itibaren taşımacılık hizmetlerine farklı bir yön vererek Türkiye’de sayısız kurumsal firmalara ofis taşıma desteği vermiştir. Bu alanda da kendini en iyi şekilde ispatlamıştır.

Ofis Ürün Miktarı

Paketleme Dahil

Paketleme Hariç

30 M3’lük Ofis Ürünleri

10000 TL

8500 TL

50 M3’lük Ofis Ürünleri

15500 TL

12500 TL

80 M3’lük Ofis Ürünleri

23500 TL

18000 TL

 

 

 

NOT: FİYATLARIMIZ KESİN FİYATLAR DEĞİLDİR. VERİLEN FİYATLAR EN DİP KISITLI HİZMET FİYATLARIDIR. AYRINTILI BİLGİLER DAHİLİNDE FİYATLAR NETLEŞTİRİLECEKTİR.

TÜM KURUMSAL OFİS TAŞIMA HİZMETLERİ BURADA

Ofis Taşımacılığı; bireysel veya kurumsal şirketleri ofis değişikliği sebebi ile eski ofisinde bulunan eşyalarının yeni ofisine taşınma sürecine ofis taşımacılığı denir.

Türkiye’nin “ofis taşımacılığı” hizmetlerinde en çok tercih edilen taşımacılık şirketiyiz. Bizden fiyat teklif almadan ofisinizi taşıttırmayın. 1970 Yılından beri profesyonel olarak tüm ofis nakliye hizmetlerini başarılı bir şekilde gerçekleştirmekteyiz. Özel ve kamu kurum ve kuruluşların ofis nakliye süreçlerini en iyi şekilde yönetmekteyiz.

HEMEN TEKLİF ALIN EXPERTİZ HİZMETİ İÇİN TIKLAYIN
Site Haritası