Profesyonel ofis taşıma süreçleri, tamamen uzman firmalara bırakılmalıdır. Zaten ofis taşıma işleminin tek hamlede yapılması son derece olanaksızdır. Bu kapsamda öncelikle iyi bir planın yapılması, sonra da uygulamaya geçilmesi gerekir. Ancak bu sayede istediğiniz gibi bir hizmet kalitesine erişmeniz mümkün olacaktır. Sizlere bu konuda Çolakoğulları Nakliyat firmamızı önermek istiyoruz. Bizden hizmet aldığınızda, gayet sorunsuz bir süreç geçireceksiniz. Amacımız, siz değerli müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak ve kendilerinin ofis eşyalarını güvenli bir şekilde taşımaktır. 

Profesyonel Ofis Taşıma Süreçleri Nasıl İlerliyor?

IMG 20240209 WA0156 6

Profesyonel ofis taşıma süreçleri, Çolakoğulları Nakliyat firmamız tarafınca belirli bir süreç halinde ilerlemektedir. Bu önemli süreçte ilk olarak adresinize gelip, eşyalarınızı yerinde inceliyoruz. Ofis taşıma şirketleri arasında, aynı zamanda ücretsiz ekspertiz hizmeti olan bir firmayız. Bu hizmetimiz kapsamında, sizlere ofis taşıma fiyatları hakkında da bilgiler sağlıyoruz. Onayınızı aldıktan sonra da eşyalarınıza sigorta yapıp, iş sürecine başlamaktayız. 

Önce ofis eşyalarınızı gruplandırıp, sonra da paketleme işlemini gerçekleştirmekteyiz. Böylece eşyalarınız nakliye işlemine hazırlanmış oluyor. Paketlenen eşyaları da nakliye asansörü ile indirip, aracımıza yüklüyoruz. Sonra yeni adresinize taşıyıp, yerlerine yerleştiriyoruz. Böylece işlemlerimiz güvenli şekilde tamamlanmış oluyor. 

Ofis Taşıma ve Ofis Eşyası Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya MiktarıOrtalama Ofis Taşıma FiyatlarıKolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası4000 TL – 10.000 TL2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası6000 TL – 12.000 TL3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası8000 TL – 14.000 TL4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve ÜzeriExpertiz YapılacaktırExpertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Şirketleri Arasında ÇOLAKOĞULLARI Firmasının Avantajları

  • Profesyonel ofis taşıma süreçleri dahilinde en çok tercih edilen firmadır.
  • Ofis nakliye Hizmetlerindeki Tüm Hizmetleri (Mobilya ve Elektronik Cihaz Montaj ve De Montaj, Kutulama, Sigorta VB…) Gerçekleştirmektedir.
  • Profesyonel Ekip ve Geniş Araç Filosu Mevcuttur.
  • Personeller İle İlgili İSG ve SGK Evrakları Tam Olup, Tüm Özel ve Devlet Kurumlarında Hizmet Verebilmektedir.
  • İstanbul’da Tüm İlçelerde Hizmet Verdiği İçin Tüm Binalarda, Plazalarda Taşıma Süreçlerini En İyi Şekilde Biliyor.
  • Avrupa’nın En İyi Sigorta Şirketi Olan ALLİANZ İle Çalışmaktadır.
  • Ofis Taşımacılığında Dilediğiniz Sürelerde Bitirebilecek Potansiyele Sahiptir.
  • Sizlere İş Bitirme Konusunda Dilediğiniz Kadar Referans Verebilmektedir.
  • Profesyonel ofis taşıma süreçleri Kapsamında Ücretsiz Ekspertiz Hizmeti Sunarak İşlem Öncesinde Sizlere Tüm Konularda Bilgilendirme Sağlar

Profesyonel Ofis Taşıma Şirketleri

WhatsApp Image 2020 10 09 at 21.43.21 1 2

Profesyonel ofis taşıma şirketleri arasında bizi tercih etmeniz, sizler açısından çok doğru bir tercih olacaktır. Çolakoğulları Nakliyat firması olarak, gerek şehir içi ve gerekse de şehirlerarası ofis taşımacılığı konusunda her daim ön plandayız. Sizlerin de profesyonel ofis taşıma süreçleri kapsamında bizden yardım alması, sorunsuz bir hizmet serüvenine kapı açacaktır. 

Zaten profesyonel ofis taşıma süreçleri alanında yarım asrı aşkın süredir gelen bir deneyimimiz mevcut. Bu deneyim sürecimiz kapsamında, sizler için her daim en iyisini sağlamak istiyoruz. Bize sabit telefon numaralarımızdan veya instagram adresimizden ulaşabilirsiniz. Profesyonel ofis taşımacılığı hizmetini en çok siz hak ediyorsunuz. 

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • Müşteri memnuniyeti her daim birincil hedef olmalıdır. 
  • Müşterilerin talep ve isteklerinin dinlenmesi gerekir. 
  • Ofis nakliyesi işlemleri kapsamında sigorta yapılmalıdır. 
  • Müşterilere her daim kurumsal ofis taşımacılığı hizmeti sunulmalıdır. 
  • Ofis taşıma fiyatları konusunda da uygun tarifelerin sunulması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme hizmetinin de en iyi şekilde sağlanması gerekiyor. 
  • Profesyonel ofis taşıma süreçleri en mümkün mertebede devam etmelidir.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşıma Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşıma ücreti 4 bin TL’den başlar. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olabilir.

Ofis Taşıma İşleminde Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşıma işleminde Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşıma İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşıma işlemi genelde bir gün içerisinde tamamlıyoruz. Bu süre, ofis eşyalarınızın yoğunluğuna ve diğer temel sebeplere bağlı olarak değişebilir. 

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır. 

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Ekspertiz Hizmetiniz Var mı?

Evet, Çolakoğulları ekspertiz hizmeti avantajlarından da tamamen ücretsiz şekilde faydalanabileceksiniz.  

Site Haritası