Referanslı ofis taşıma şirketleri, bu sektörde kendini kanıtlamış olan adreslerdir. Siz de bu kapsamdaki şirketlerden hizmet aldığınızda, son derece sorunsuz bir hizmet süreci geçirirsiniz. Referanslı ofis nakliye firmaları, genelde uzun yıllar boyunca taşıma sektörünün içinde olan yerlerdir. Yani işlemler dahilinde neyi ne şekilde yapmaları gerektiğini de gayet iyi bilirler. Mesela ofis taşıma konusunda Çolakoğulları Nakliyat firmamızdan hizmet alan kişiler, her daim profesyonelliği yaşarlar. Sizlere sağladığımız bu önemli hizmet dahilinde, hiçbir şekilde sorun yaşamamanızı ve ödediğiniz ücretin karşılığını da en iyi şekilde almanızı hedefliyoruz. 

Referanslı Ofis Taşıma Şirketleri Neden Önemlidir?

IT paketleme 1

Referanslı ofis taşıma şirketleri neden önemlidir diye de sıkça soruluyor. Bakınız, ofis taşımacılığı hizmeti deneyim ve tecrübe ister. Yani siz bu kapsamdaki herhangi bir firmadan rast gele hizmet alamazsınız. Eğer bunu yaparsanız, mağdur edilirsiniz. İstediğiniz gibi bir hizmet alamazsınız ve ödediğiniz para da boşa gider. Daha da kötüsü, ofis eşyalarınız dahi zarar görebilir. İşte bu yüzden, her daim uzman adreslere yönelim sağlamanız gerekmektedir. 

Biz, şehir içi ve şehirlerarası ofis taşımacılığı konusunda her daim referanslı şekilde çalışan bir firmayız. Sizlere sağladığımız hizmetler, kurumsal niteliktedir. Ofis nakliyesi konusunda bize daimi şekilde güvenebilirsiniz. Uzman personel kadromuz ile birlikte, en geç iki gün içerisinde tüm ofis eşyalarınızı yeni adresinize taşıyoruz. Ofis eşyalarınıza bu süreçte sigorta yapmamız sayesinde de maddi olarak güvence altında oluyorsunuz. Referanslı ofis taşıma şirketleri arasında en iyi tercihiniz biz olacağız.

Ofis Taşıma ve Ofis Eşyası Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya MiktarıOrtalama Ofis Taşıma FiyatlarıKolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası4000 TL – 10.000 TL2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası6000 TL – 12.000 TL3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası8000 TL – 14.000 TL4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve ÜzeriExpertiz YapılacaktırExpertiz Yapılacaktır

Referanslı Ofis Taşımacılığı Hizmeti Nasıl Alınır?

IMG 20240209 WA0205 3

Referanslı ofis taşıma şirketleri arasında öncü bir adres olarak ofis taşımacılığı hizmeti sağlıyoruz. Bu kaliteli hizmeti almak için öncelikli olarak bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bunu sabit numaralarımız veya instagram adresimizden sağlayabilirsiniz. Biz de sizlerin talebi doğrultusunda adresinize gelerek ofis eşyalarınızı yerinde inceliyoruz. Zaten süreç hakkındaki ön bilgileri ve işlemleri de bu esnada gerçekleştirmekteyiz. Ücretsiz ekspertiz hizmetimiz kapsamında, sizlere ofis taşıma fiyatları konusunda bilgi veriyoruz. Sonra da eşyalarınıza sigorta yaparak sürece başlıyoruz. 

Biz, referanslı ofis taşıma şirketleri arasında kurumsal hizmet veren bir adresiz. Yani hizmet kapsamımızdaki tüm işlemler, dört dörtlük seviyededir ve her şey tam da sizin isteyeceğiniz şekilde gelişmektedir. Bize güvenip firmamızdan hizmet aldığınız vakit, hiçbir şekilde mağdur olmazsınız. Ofis eşyalarınızı da işlem esnasında zarar görmemesi için uygun şekilde paketliyoruz. İşlemlerimizde de asansörlü nakliye araçlarımızı mutlaka kullanmaktayız. Bu olanaklar dahilinde, ofis eşyalarınızı eski adresinizden yeni adresinize güvenli şekilde taşıyoruz. 

Profesyonel Ofis Taşıma Firmasının 9 Özelliği

Profesyonel Nakliyat EkibiBinlerce Memnun Müşteri7/24 Kolay Ulaşılabilirlik
✅Kurumsal Hizmet✅Hızlı Çözüm✅Güvenilirlik
✅Planlama✅Profesyonel PaketlemeHizmetleri✅Geniş ve Modern Araç Filosu

Referanslı Ofis Taşıma Şirketleri Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • Müşteri memnuniyeti her daim birincil hedef olmalıdır. 
  • Müşterilerin talep ve isteklerinin dinlenmesi gerekir. 
  • Ofis nakliyesi işlemleri kapsamında sigorta yapılmalıdır. 
  • Müşterilere her daim kurumsal eşya taşıma hizmeti sunulmalıdır. 
  • Ofis taşıma fiyatları konusunda da uygun tarifelerin sunulması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme hizmetinin de en iyi şekilde sağlanması gerekiyor. 
  • Referanslı ofis taşıma şirketleri arasında her daim en iyi seçeneklerden biri olması gerekir.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşıma Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşıma ücreti 4 bin TL’den başlar. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olabilir.

Ofis Taşıma İşleminde Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşıma işleminde Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşıma İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşıma işlemi genelde bir gün içerisinde tamamlıyoruz. Bu süre, ofis eşyalarınızın yoğunluğuna ve diğer temel sebeplere bağlı olarak değişebilir. 

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır. 

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Ekspertiz Hizmetiniz Var mı?

Evet, Çolakoğulları ekspertiz hizmeti avantajlarından da tamamen ücretsiz şekilde faydalanabileceksiniz.  

Site Haritası